torsdag 6 mars 2014

Ruvare

I måndags blev jag ruvare och fick tillbaka en helt perfekt blastocyst. Det känns helt underbart, men rädslan finns där och pockar på hela tiden. Rädslan av att återigen misslyckas och få gå tillbaka och ställa sig i barnlängtans kö. Jag försöker verkligen att slå bort de tankarna och tänka att i november kommer vår guldklimp, en helt perfekt bebis som är vår. Igår fick vi brev från RMC om att de kunde frysa in ytterligare ett embryo och då kan vi använda det till ett syskon, perfekt!

3 kommentarer:

  1. Lycka till nu! Det måste snart vara dags att testa. Jag hoppas verkligen det går bra!

    SvaraRadera
  2. Hur går det? Är så nyfiken samtidigt som jag håller tummarna så hårt det bara går!

    SvaraRadera
  3. Hur mår du? hur går ni vidare? Mina tankar finns hos er och jag hoppas innerligt att ni ändå finner glädje i er vardag trots detta. // sara

    SvaraRadera