lördag 25 januari 2014

Jag är tillbaka

Nu ska jag väcka liv i denna blogg igen, den har legat på is på tok för länge nu. Om en månad är vi igång med IVF igen och då ska vi lyckas, det finns inget annat. Jag längtar, men samtidigt finns det en oro kring att återigen misslyckas och hamna på botten. Jag försöker tänka positivt och se ljust på tillvaron, men det går upp och ner. Jag har kommit i kontakt med en jättetrevlig tjej som är i samma sits som jag och imorgon ska vi och några andra tjejer träffas. Vi längtar alla efter ett barn och det ska bli så skönt att få prata med människor som förstår.

1 kommentar:

  1. Ska bli intressant att följa din blogg. :)
    Hoppas träffen var givande. Jag är så ledsen att jag inte kunde komma. :(
    Gör gärna så att alla kan kommentera din blogg.
    Kram Libra

    SvaraRadera